marți, 28 octombrie 2014

Imi vine sa-mi dau demisia de la munca...nu alta

           Pana acum cativa visam cu ochii deschisi la un copil si la zilele cand il voi vedea cum creste usor usor. Insa lucrurile s-au complicat un pic cand a trebuit sa ma angajez, adica sa stau 10 ore pe zi la job si mai ales dupa ce ne-am casatorit, timpul meu liber aproape a disparut. Bineinteles ca la putin timp am aflat ca am ramas insarcinata si usor usor incepeam sa simt povara zilelor care urmau sa vina. Dupa ce mi s-a terminat concediul prenatal nu am putut sa stau cu fetita mea, Alesia si a trebuit sa angajez o bona care sa aibe grija de ea mare parte din zi si uneori si din noapte.
          Simt totusi ca nu am luat cea mai buna decizie fiindca nu stiuce educatie o sa primeasca fetita mea de la cineva care nu face parte din familie. Nu as vrea ca Alesia sa primeasca o educatie gresita si mai tarziu sa-mi para rau de ce decizie am luat acum.
          Chiar nu stiu ce sa fac…..ma influeneaza foarte mult faptul ca eu am crescut 4 ani cu mama mea si pana la varsta de 10 ani am stat cu bunica si am primit o educatie buna si am fost tot timpul indrumata in cele mai bune directii.

          Sunt intr-un adevarat impas si nu stiu ce sa fac….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu