marți, 9 decembrie 2014

Asigurare RCA este o hotie

         Inainte de a fi pus in situatia de a detine o masina credeam ca totul este o joaca de copil si ca cei care se plang de fapt se plictisesc sau sunt nebagati in seama. Dupa ce am tras din greu pentru a-mi strange banii de masina m-am dus impreuna cu tata in Franta de unde mi-am cumparat un Renault Megane pe benzina. Initial vroiam sa o trec pe numele meu fiindca nu vroiam sa depend de tata, insa am avut parte de o mare supriza atunci cand am vrut sa-mi fac asigurare la masina: datorita faptului ca am doar 22 de ani si este prima masina pe care o voi detine pe numele meu as fi nevoit sa platesc o asigurare anuala de 1600 de lei. Si nu, nu este vorba despre o asigurare CASCO ci despre asigurarea obligatorie RCA…daca va vine sa credeti in ce hal au ajuns sa ne jegmaneasca nenorocitii astia. Si am aflat asta dupa ce m-am am fost nevit sa-mi traduc urgent actele, sa-mi fac certificatul masinii si ITP-ul.
         Tata a plecat din tara si eu acum ma vad nevoit in situatia de a plati o asigurare la fel de mare ca un CASCO. Alternativa nu prea am fiindca tata a reinceput munca si va mai putea sa vina in tara abia peste 6 luni de zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu