duminică, 15 martie 2015

Experiente cu instrumente de audit seo gratuite

           Eu sunt in mod constant in cautarea celor mai bune instrumente de audit seo gratuit care imi vor face viata mai usoara. M-am gandit sa va povestesc putin despre unul dintre ele, despre cum functioneaza mai exact si cat de mult mi-a fost de folos, poate va place si va decideti sa il folositi. MySiteAuditor este de departe instrumentul meu preferat de audit  pentru o multime de motive. Principalul motiv este ca pot integra pe site-ul pe care il folosesc si  genereaza mult mai multe piste decat formularul de contact. 
          Ce este, de asemenea, foarte impresionant este faptul ca daca as putea obtine o pagina pentru a marca peste 85%, exista o sansa buna ca aceasta sa fie clasata pe pagina numarul unu de Google pentru fraza cheie pe care am targetat-o. Deci, auditul intr-adevar functioneaza bine si este in aliniere directa cu algoritmul clasamentului Google. Un alt motiv pentru care imi place acest instrument atat de mult este faptul auditeaza pagini web sau pagini de destinatie specifice pentru orice expresie cheie vizata. Multe instrumente de audit pentru search engine optimizaton fac greseala de a incerca sa auditeze intregul site, iar Google claseaza paginile web, site-urile web nu. Aici sunt cateva din celelalte motive pentru care imi place: se pot audita pagini web specifice, cantitatea de date analizata este foarte buna, se realizeaza  audituri prin comparatie, de asemenea, existand si optiune de export pdf. Toate aceste optiuni pentru o versiune gratuita in care se pot face audituri nelimitate, eu zic ca este un instrument de nota zece. 
          Va sfatuiesc sa il incercati si sa imi spuneti parerea voastra, si de ce nu, sa imi ziceti ce alete instrumente ati folosit si v-au fost de folos.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu